20.02.2018 г.

Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун

Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун

В рубриката Мотивиращи цитати и мисли от... ни е на гости Силвестър Сталоун. Човекът мотивирал не едно поколение. Един от хората, след които светът никога няма да е отново същият - Силвестър Сталоун 


Не съм нито най-богатият, нито най умният или пък най-талантливият човек на света. Успях просто защото продължавам и продължавам, и продължавам напред.

Вярвам, че има вътрешна сила, която определя победителите и губещите. И победителите са тези, които наистина се вслушват в сърцата си.



Когато си уплашен и несигурен, когато животът те наранява, тогава ще разбереш от какво си направен.

Обличането е първото нещо, с което започва изграждането на характер.
Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун-Роки

Ти си това, което оставяш след себе си.

Вярвам, че всеки успех в живота е извършен отивайки някъде със сляп и бесен оптимизъм.
Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун-тренировка

Ако нямаш планина, построй си, после я изкачи и така отново.В противен случай животът ти става много плосък.

Не съм красив в класическия смисъл на думата. Очите ми са по-надолу, устата ми е на една страна,зъбите ми не са равни и гласът ми звучи  мафиотски, но някак си всичко заедно работи.



Нито аз, нито ти, нито който и да е било може да удря толкова силно колкото животът може. Но не става въпрос за това, колко силно можеш да удряш, а за това колко силно можеш да бъдеш ударен и въпреки всичко да се изправиш и да продължиш напред.

Запомни- умът е най-големият ти мускул. Големите ръце могат да преместят скали, но големите думи могат да преместят планини.
Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун-Успех

Твоето духовно усещане ще те направи или победител или губещ.

Всеки път когато се провалях, хората ме отписваха, но аз продължавам да се връщам..
Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун-Роки2

Да продължиш, още само един рунд, когато мислиш че не можеш повече. Точно това прави разликата в живота ти.

Спрях да мисля като другите хора отдавна. Трябва да мислиш както ти мислиш !

Ако вече знаеш какво заслужаваш. Излез навън и вземи това, което заслужаваш

Мотивиращи цитати и мисли от Силвестър Сталоун-Крийд


Мъдрите цитати на Силвестър Сталоун продължават да звучат дълго в съзнанието на всеки докоснал се до тях. Не пропускай да почерпиш мотивация и от :



Харесай, сподели с приятели  и не забравяй...


Етикети: , , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница