13.09.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Юсейн Болт - Част #2


Мотивиращи Цитати и Мисли от Юсеин Болт част #2



След първата част на Мотивиращи Цитати и Мисли от Юсейн Болт следва и втората такава.Отново в същия леко закачлив стил на Светкавицата ви представяме 15 цитата на невороятния спринтьор






Повторението е по-трудно от което и да е било друго.



Пистата ми се струваше  доста по-голяма когато бях малък.



Понякога губим идея за това , което се лсучва около нас.



Можеш да бъдеш победен всеки един ден, не забравяй това !



Понякога имаш добри дни, понякога не чак толкова...



Наистина не мога да живея извън Ямайка. Мога да съм далеч от родината , но само за кратко !



Пораснах (узрях) много през последните години .



Не обичам да губя...никога !



Наистина нямам любимо ястие. Аз просто ям всичко !



Ако си олимпийски шампион , ти трябват още 4 години преди отново да успееш да спечелиш...можете ли да си представите !



Не мога да разбера защо ми казват феномен ? Пердпочитам просто - невероятен атлет !



Опитвам се да служа за пример на другите ! Дали успявам... не знам !




Обичам да се забвлявам ! Просто съм спокоен и  не приемам нещата толкова навътре !



Дали съм мързелив ? О да , в това няма никакво съмнение !



Нямам нищо напротив , ако кралица Елизабет ме направи рицар ! Виж как звучи само - Сър Юсейн Болт !



Мотивиращи Цитати и Мисли от Юсейн Болт част #2


Тренирай - Сам избираш !

Харесай страницата на Тренирай в Facebook , последвай ни в Тwitter , или ни добави в кръговете си в Google+




НАЧАЛНА СТРАНИЦА <===> ОЩЕ ПО ТЕМАТА



Етикети: , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница