10.09.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Юсейн Болт - Част #1

Мотивиращи Цитати и Мисли от Юсеин Болт част #1





Мотивиращи Цитати и Мисли от  ексцентричният Юсейн Болт - Светкавицата. В следващите редове не очаквайте да прочетете нещо невероятно, което не сте срещали никога досега. По-скоро се подгответе да погледнете на спорта от малко по - веселата страна на нещата. Приятно четене! 






Много хора , много легенди са били преди мен , но сега е моето време!
Коментар : Съгласяваме се напълно 



Докогато продължа да  бъда в добра форма никой не може да ме победи , това е сигурно .
Коментар: Тук може да се поспори, но все пак това е Юсейн Болт




Трудя се здраво , опитвам се да правя добро и се радвам на себе си . Няма да позволя на никого да ме ограничава.
Коментар:Мъдро !



Искам да благодаря на всички мои фенове за подкрепата...а и на критиците също . Благодаря Ви, без Вас нямаше да успея !
Коментар: Haters gonna hate! Може да има полза и от тях , несъмнено !




Знам на какво съм способен, така че изобщо не ме интересува мнението на другите относно ситуацията.
Коментар: Точно така !




Стига де...когато бягаш и виждаш, че побеждаваш - какво правиш ? Започваш да празнуваш !
Коментар: Това вече всички сме го виждали - той започва още 20 метра преди финалната права .




Брат ми е наистина  много, много бавен !
Коментар: Единствено Чък Норис може да е по-бърз от Светкавица !




Ако се превърна в легенда, значи съм постигнал целта си !
Коментар:Скромно .



Ако мислиш твърде много за състезанието, има голяма вероятност да го загубиш !
Коментар: Бистър ум !



Повечето ми конкуренти стартират по-добре от мен, но аз не финиширам никак зле !
Коментар: Знае кога да се напрегне !




Работих здраво през годините , контузих се ,тогава работих още по-здраво и накрая успях !
Коментар: Мотивиращо !



Този който стъпва близко до теб във финалните метри е най-голямата ти конкуренция, просто защото продължава да опитва ! 
Коментар: Има резон в думите му !





Началото на всеки нов сезон за мен е като изкачване !
Коментар:Малко трудно ни е да повярваме, но все пак го казва самият той .




Не знам много за историята на моя спорт , не съм от тези които знаят всичко !
Коментар:Поне е честен . Важното е че може да бяга !




Веднъж в годината ще си чистя стаята, не за друго...просто чувствам , че трябва !
Коментар: Няма !





Не искаш да се жениш когато си на 22. Особено ако си известен, момичетата просто ти се хвърлят на врата . 
Коментар: И ние искаме да сме Юсейн Болт !




Мотивиращи Цитати и Мисли от  Юсейн Болт




Тренирай - Сам избираш !

Харесай страницата на Тренирай в Facebook , последвай ни в Тwitter , или ни добави в кръговете си в Google+





ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

Мотивиращи Цитати и Мисли от ...


Етикети: , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница