21.05.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан - Част #2



Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан част 2 . Още десет от мъдрите слова изречени от един от най - великите атлети на всички времена.

 

Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан - Част #2

 


Никога не съм мислил за последиците от това да изпусна важния изстрел... мислиш ли за последиците,винаги мислиш за негативния резултат !


Моите герои винаги са били и продължават да са моите родители. Никога не съм си представял да имам други герои освен тях

Винаги съм вярвал , че ако се трудиш здраво резултатите ще дойдат.

 Не мога да говоря за бъдещето , нямам кристална топка


Дори когато остарея и посивея , дори когато няма да съм способен да играя повече , ще продължавам да обичам играта.

Потя се по 3 часа всеки ден , не само за да разбера какво е чувството  да се потиш !


Никога не съм се страхувал да се проваля , може би за това и успях.

Трябва да очакваш различни неща от себе си , дори преди да си способен да ги извършиш .

Няма такова нещо като перфектен играч. Дори не съм сигурен дали съществува най-добър такъв.

Баща ми често ми казваше , че никога не е твърде късно да направиш това което желаеш.И казваше " Никога не знаеш какво можеш да постигнеш...преди да опиташ! "


Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан - Част #2

Тренирай - Сам избираш !


Станете фен на Тренирай в Facebook последвайте ни в Тwitter , или ни добавете във вашите кръгове в Google+

ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

Етикети: , , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница