24.07.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али - Част #2

 

Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али Част #2. Още 10+2 от великите реплики изречени от най-великият боксьор на всички времена















Не поглеждай назад - не си тръгнал натам !

Това е просто работа. Тревата расте , птичките летят , вълните се разбиват в пясъка , а аз побеждавам хора.


Носи се като пеперуда , жили като пчела.


Липсата на вяра кара хората да се страхуват да се изправят пред предизвикателства.



Само човек познаващ загубата може да достигне до дъното на душата си и да добие допълнителна  доза сила в необходимият момент.


Човек без въображение е човек без крила.


Възрастта е това , което си мислиш че е. Ти си на толкова на колкото си мислиш , че си.

Моят начин да се шегувам е като казвам истината...Това е най-забавната шега на света.

Щом може да се направи пеницилин от мухлясал хляб , почти сигурно е че може да стане нещо и от теб.

Трудно е да скромничиш , когато си добър колкото аз съм.



Никой не знае какво да каже след мач в съблекалнята на губещия.



Най - тежкият двубой през цялата ми кариера беше...срещу първата ми жена .






Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али Част #2


Тренирай - Сам избираш !

                                        
Станете фен на Тренирай в Facebook последвайте ни в Тwitter , или ни добавете във вашите кръгове в Google+



ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

Етикети: , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница