16.07.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али - Част #1

 

Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али. Най-великият боксьор на всички времена, освен със зашеметяващите си победи и тоталната си доминация на ринга Мохамед Али ще бъде запомнен също и с редица мотивиращи цитати и вдъхновяващи мисли.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али Част #1


Мразех всяка минута от тренировките , но си казах : " Страдай сега и изживей остатъка от живота си като шампион".




Приятелството...това не е нещо , което се учи в училище. Не научиш ли значението на приятелството , то все едно не си научил нищо.




"Аз съм най-добрият" - казах това преди изобщо да знам , че съм.




Толкова съм бърз , че снощи изключих лампата в хотелската стая и бях в леглото преди да стане тъмно.




Този , който няма куража да поеме риск , не би постигнал нищо през живота си.




Повторението на дадено твърдение не след дълго се превръща в вяра.След като вярата се превърне в дълбоко убеждение...тогава нещата започват да се случват




Ако човек на 50 вижда света по същият начин , както е бил на 20...то той е изгубил 30 години от живота си.






Ако някога си сънувал , че ме побеждаваш...по - добре се събуди и се извини .




Битката се печели или губи много преди да се случи всъщност - зад линиите , в залата , вън на пътя...много преди да имам възможност да танцувам под тези светлини.



Не изкачването на планината те изтощава , а камъчето в обувката ти .





Мотивиращи Цитати и Мисли от Мохамед Али Част #1


Тренирай - Сам Избираш !


Станете фен на Тренирай в Facebook , последвайте ни в Тwitter , или ни добавете във вашите кръгове в Google+

Етикети: , , ,

1 коментара:

В 2 октомври 2013 г. в 16:27 , Blogger Unknown каза...

mnogo golqm prosto nqmam dumu

 

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница