5.05.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан - Част #1




Мотивиращи цитати и мисли на един от най-великите атлети на всички времена Майкъл Джордан. Освен велик атлет Майкъл Джордан ще остане завинаги в историята и с куп мъдри мисли и цитати . В тази статия ще откриете 10 цитата и мъдри мисли на известния баскетболист.



Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан - Част #1





Пропуснах повече от 9000 изстрела в моята кариера . Загубих почти 300 мача . 26 пъти ми поверяваха последния изстрел     ( победния кош) и аз пропусках. Провалях се отново и отново в моя живот. И заради това успях !


Ако се опиташ да успееш ще срещнеш много стени пред себе си. Аз се сблъсках с тях, всеки се сблъсква с тях. Но препятствията  не бива да те спират по пътя.Ако се сблъскаш със стена по пътя си , не се обръщай и отказвай.Помисли и виж как може да я прескочиш , да минеш през нея или просто да я заобиколиш !



Ако приемеш очакванията на другите , особено негативните , никога няма да можеш да промениш резултата.



Моето отношение е такова. Ако ме предизвикаш в област , която мислиш че ми е слабост. Ще направя всичко възможно да превърна тази слабост в сила. 


Мога да приема провала. Всеки се проваля в нещо. Но не мога да възприема   това да не опиташ.


Някой хора искат да се случи. Други мечтаят да се случи. Останалите просто го правят.


Баскетбола и живота много си приличат. Просто играй. Забавлявай се. Наслаждавай се на играта.

Да бъда Майкъл Джордан означава , да правя всичко както съм го правил и до сега !

Винаги играя , за да спечеля. За мен няма значение дали е тренировка или важен мач. И няма да позволя на нищо да застане на пътя ми и на ентусиазма ми да спечеля.

Играта на баскетбол винаги е била всичко за мен. Моето убежище, мястото където винаги отивам когато имам нужда от комфорт и мир. Изпитвал съм силна болка , както и най-силните усещания на радост и задоволство.Това е една връзка изградена с времето, тя ми даде най-голямото уважение и любов към играта.


Мотивиращи Цитати и Мисли от Майкъл Джордан - Част #1


Тренирай - Сам избираш !


Станете фен на Тренирай в Facebook последвайте ни в Тwitter , или ни добавете във вашите кръгове в Google+



ОЩЕ ПО ТЕМАТА : 


Етикети: , , , ,

2 коментара:

В 14 юли 2013 г. в 11:08 , Anonymous Анонимен каза...

Истинското величие и успехи идват при тези които постоянстват и не се отказват. В мъдрисимо има такива мисли за успех, може да видиш и от там.

 
В 14 юли 2013 г. в 14:35 , Anonymous Светослав Коджаманов каза...

Със сигурност ще проверя , благодаря !

 

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница