7.10.2013 г.

Мотивиращи Цитати и Мисли от Майк Тайсън

Мотивиращи Цитати и Мисли от Майк Тайсън

Майк Тайсън ни е на гости в рубриката Мотивиращи Цитати и Мисли от...След като се мотивирахме и почерпихме вдъхновение от Майкъл Джордан, Мохамед Али и Юсейн Болт идва време на откачения Майк Тайсън да ни покаже какво е подготвил специално за нас.

Всеки един има план, преди да му разбият устата.
Аз съм мечтател. Трябва да мечтая и да стигна звездите, ако пропусна някоя звезда,то поне със сигурност ще сграбча някой облак.
Когато се бия с някого искам да пречупя волята му. Искам да му отнема мъжеството.Искам да изтръгна сърцето му и да му го покажа.

Майк Тайсън- Мотивиращи Цитати и Мисли 1
Господ оставя нещата да се случат така по определна причина.Всичко е процес на учене, ти просто трябва да преминаваш от едно на друго ниво, точно както в училище
Много неща се случиха в детството ми, просто ми е трудно да бъда емоционален вече. Не мога да плача.
Не се опитвам да изплаша никого преди началото на двубоя.Това просто няма смисъл.Аз ги плаша когато ги удрям.
Майк Тайсън- Мотивиращи Цитати и Мисли 2


Докато продължаваме да упорстваме и да бъдем постоянни можем да имаме всичко, което желаем.
В беда съм защото не съм много нормален, а и съм малко арогантен.Много хора не се харесват.Не ги разбирам.Аз съм тотално влюбен в себе си.
Възнамерявам да се боря и искам да спечеля.Приоритетите ми са основно да бъда добър брат и да се опитам да бъда добър баща един ден.
Майк Тайсън- Мотивиращи Цитати и Мисли 3

Нещото, което ме влудява е времето.Времето е като книга има си увод, изложение и заключение.Това си е просто един кръг.
Добре  е да знаеш да четеш.Страшното е да можеш да четеш и да не можеш да разбереш написаното.
Аз просто искам да правя това, което мога най-добре.Това е да се бия. Просто обичам да го правя.
Майк Тайсън- Мотивиращи Цитати и Мисли 4

Аз съм историк и това ме побърква.
Истинската свобода е да нямаш нищо, бях по-свободен, когато нямах и цент в джоба си.

Наскоро научихме от Майк,че една доста прословута негова фраза била нагло открадната преди време и сега се използва за реклама на нещо, което няма да ти кажем.Ти сам може би ще се досетиш :D

Не си ти когато си гладен !


Мотивиращи Цитати и Мисли от Майк Тайсън


Тренирай - Сам Избираш !

Харесай страницата на Тренирай в Facebook , последвай ни в Тwitter , или ни добави в кръговете си в Google+


НАЧАЛНА СТРАНИЦА  <==>ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

Етикети: , , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница